I LOVE SINA
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان I LOVE SINA و آدرس shaghayeghandsina.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 دوستت دارم به چشمانت که رنگش رنگ شبهاست 

 

به آن نازی که درچشم توپیداست 

به لبخندی که چون لبخندگل هاست

به رخسارت که چون رخسارزیباست 

به گل های بهار عشق وهستی 

به قرآنی که اورامیپرستی

قسم ای نازنین تازنده هستم

تورادوست دارم میپرستم



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت18:55---11 شهريور 1392
سلام ممنون که به من سر میزنی
وب خیلی ناز و خلاقانه ای داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:عشق, ] [ 18:18 ] [ SHAGHAYEGH ]

درباره وبلاگ

سلام من شقایقم ازاین که به اینجاامدیدخیلی خوشحالم وازتون ممنونم
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->



98love

98love

98love.ir

کد آیکون